Translate

What is this? Who am I?

19:17


 Então.. este será o meu blog. Adoro fotografia e moda, tal como viajar e quero visitar todos os continentes do mundo.  

 Decidi juntar todas estas minhas coisas favoritas num blog. Será essencialmente constituído pelas minhas fotografias, moda e, ocasionalmente, beleza, o meu dia a dia ou alguma viagem que faça. E agora? Quem estará por de trás de tudo isto?

 Olá! O meu nome é Vanessa, tenho 16 anos e vivo numa vila do centro de Portugal. Estudo numa pequena cidade. Frequento o 10º ano, no curso de ciências sócio-económicas. Quando completar os 18 anos, desejo ir a Amesterdão. Quero que as viagens façam parte da minha vida, bem como ter um emprego estável e uma pequena casa ou apartamento em Lisboa. Adoro Lisboa.

 Por agora já me conhecem o suficiente, espero que me acompanhem nesta longa jornada (espero eu) Beijinhos e abraços. Até à próxima publicação!!



__________________________________________________________________________________________                       


  So... This is my blog. I love photography and fashion, such as travel and I want to visit all the continents of the world.
 I decided to join all my favorite things on a blog. Will be essentially made up for my photographs, fashion and, occasionally, beauty, my day to day or trips. And now? Who is behind all this?

 
Hello! My name is Vanessa, I have 16 years and I live in a village of Central Portugal. Study in a small town. I attend the 10º year, in the course of socioeconomics sciences. When I complete the 18 years old, I wish to go to Amsterdam. I want that the trips are part of my life, as well as having a stable job and a small house or apartment in Lisbon. I Love Lisbon.

 
By now you know me enough, I hope you join me in this long journey (I hope) kisses and hugs. Until the next publication!!

You Might Also Like

0 comentários